Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 116004
Warunki pracy
Warunki pracy dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań :
- praca administracyjno - biurowa,
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- oświetlenie naturalne i sztuczne.
Miejsce i o toczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
Budynek w starej kamienicy może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, niedostosowane windy i toalety, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami).
Zakres zadań
- Rejestruje korespondencję wpływającą w celu przekazania jej do odpowiednich komórek organizacyjnych urzędu.
- Rejestruje korespondencję wychodzącą z urzędu w celu wysłania do odpowiednich adresatów.
- Zapewnia obsługę klientów zewnętrznych urzędu, w celu efektywnej realizacji komunikacji RDOŚ w Warszawie.
- Uczestniczy w przygotowaniu merytorycznej części dokumentacji na realizowane przez Wydział zamównienia, dostawy i usługi w celu zapewnienia ciągłości pracy urzędu.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w obsłudze kancelarii lub sekretariatu
- Komunikatywność;
- Systematyczność i terminowość;
- Radzenie sobie w sytuacjach stresowych;
- Obsługa komputera w tym pakietu MS Office;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.