Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 114736
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji np. obywatele, przedsiębiorstwa)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- naturalne i sztuczne oświetlenie
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury) – równoważny system czasu pracy
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów dla osób z niepełnosprawnościami
Zakres zadań
- Przyjmuje, rejestruje, ewidencjonuje i dystrybuuje korespondencję, również w wersji elektronicznej
- Identyfikuje właściwych odbiorców korespondencji jawnej wpływającej do Komendy Głównej Policji i dokonuje stosownych ustaleń w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Komendy Głównej Policji
- Dystrybuuje dokumenty i korespondencję zgodnie z dekretacją przełożonych
- Uczestniczy w działaniach związanych z przygotowaniem dokumentacji kancelarii jawnej do przekazania jej do archiwum
- Szkoli pracowników komórek organizacyjnych w zakresie obsługi kancelaryjnej biura
- Uczestniczy w pracach związanych z wypracowywaniem zasad i wdrażaniem elektronicznego obiegu dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 1,5 roku w administracji publicznej
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Komunikatywność
- Uprzejmość
- Dyspozycyjność
- Znajomość obsługi programów biurowych
- Asertywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjnej
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym