Zależy Ci na rozwoju i cenisz sobie możliwość zdobywania różnorodnych doświadczeń?

Dołącz do nas!

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Cybernetyki 19
 
Najlepszy kandydat to taki, który:
  • posiada doświadczenie zawodowe (najlepiej w pracy z klientem lub sprzedaży),
  • zależy mu na pracy w stale rozwijającej się firmie,
  • z łatwością buduje relacje,
  • jest empatyczny, dobrze zorganizowany i odpowiedzialny,
  • swobodnie komunikuje się w języku angielskim.

 

Twoim głównym obowiązkiem będzie obsługa Pacjentów, czyli:
  • telefoniczne umawianie wizyt,
  • realizacja zgłoszeń zewnętrznych,
  • dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, 
  • koordynowanie wizyt we współpracy z innymi placówkami,
  • promowanie i sprzedaż usług Medicover.
Jak będzie wyglądać nasza współpraca?
  • zatrudnienie na umowę zlecenie,
  • grafik ustalamy na podstawie dyspozycyjności członków zespołu – bez problemu połączysz pracę ze swoimi pasjami bądź innymi zobowiązaniami,
  • praca zmianowa, centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00-20:00,
  • tworzymy zespół zaangażowanych i wspierających się osób, łączymy osoby z różnym doświadczeniem, bo według nas różnorodność daje siłę zespołowi,
  • konkretne procedury pracy, które poznasz w okresie wdrożenia,
  • premie kwartalne uzależnione od poziomu realizacji celów,
  • program poleceń wewnętrznych - otrzymuj premie za polecenia znajomych do pracy,
  • niedziele i święta są zawsze wolne od pracy – szanujemy Twój wolny czas, ale zapraszamy do zaangażowania się w wewnętrzne akcje well-beingowe,
  • prywatna opieka medyczna w Medicover dla Ciebie i Twoich bliskich,
  • dodatkowe benefity m.in. współfinansowana karta sportowa, inne usługi, produkty na platformie Medicover Benefits (np. bilety do kina, vouchery na zakupy) i wiele więcej,
  • dostęp do platformy e-learningowej do nauki języka angielskiego oraz wewnętrznych szkoleń.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
  • już po 4 miesiącach masz możliwość certyfikacji –jest to egzamin ze standardów obsługi pacjenta w Medicover i języka angielskiego, którego pozytywny wynik równa się z awansem i oczywiście wyższym wynagrodzeniem,
  • jasna ścieżka rozwoju – doceniamy naszych pracowników, wielu naszych Koordynatorów to osoby, które zaczynały od tego stanowiska,
  • program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy – może będziesz chciał się rozwijać w innej dziedzinie zgodnej z Twoimi zainteresowaniami np. marketing. Wejdź w link i
    poznaj naszą firmę: https://www.medicover.pl/uslugi-medicover/poznaj-nas/

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

27 Maja 2023

Pracownik obsługi klienta

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim

Lokalizacja: świętokrzyskie / Ostrowiec Świętokrzyski

Pracownik obsługi klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne Wymagania inne: Osoby długotrwale bezrobotne.Wykształcenie średnie lub wyższe, techniczne lub ekonomiczne dobra...

Więcej

27 Maja 2023

Pracownik obsługi klienta

Firma: Młodzieżowe Centrum Kariery Nidzica

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Pawliki

- wykładanie i ekspozycja towarów wg właściwych planogramów; - przygotowywanie posiłków; - obsługa ekspresów kawowych; - tankowanie paliwa; - prace porządkowe na stacji i podjeździe; Wymagania inne: osoba pełnoletnia

Więcej

27 Maja 2023

Pracownik Działu Obsługi Klienta

Firma: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.

Lokalizacja: pomorskie / Gdynia, ul. Hutnicza 8

Do Twoich głównych zadań będzie należało: profesjonalna obsługa klientów na stanowiskach kasowych i w punkcie obsługi klienta prawidłowe naliczanie i pobieranie należności za zakupione towary prawidłowe sporządzanie dokumentacji sprzedaży i rozliczania...

Więcej