drukuj
przekaĹĽ
logo

TIDIO
(Profil firmy)


Performance Marketing Specialist

Jesteśmy jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce, którego sztandarowym produktem jest Tidio - live chat wspierany przez unikatowe rozwiązania czatbotowe i mailing.


Kilka statystyk - co warto o nas wiedzieć:

●    Każdego miesiąca nasz widget widzi 162 milionów unikalnych użytkowników, co odpowiada 2,2% wszystkich ludzi na świecie,
●    Rośniemy w tempie 130% rocznie, a nasz cel to stanie się Unicornem,
●    Zatrudniamy 60 osób, a jeszcze na początku 2019 roku było nas 20,
●    Współczynnik satysfakcji eNPS w dziale Growth wynosi 100, to znaczy że podczas anonimowej ankiety w odpowiedzi na pytanie “Jak mocno polecasz pracę znajomemu” nikt nie dał niższej oceny niż 9.

Region: Warszawa, Mazowieckie
Stanowisko: Performance Marketing Specialist
  • Tworzenie i prowadzenie strategii marketingowej przy współpracy z osobami z Growth Teamu,
  • Będziesz odpowiedzialny/a za zarządzanie płatnymi kampaniami reklamowymi, budowanie i optymalizowanie lejków sprzedażowych oraz współtworzenie naszej strategii marketingowej,
  • Skoncentrujesz się na takich KPI jak CPL, CAC, Landing Page Conversion Rates,
  • Google Ads i Facebook Ads to podstawowe kanały, którymi będziesz się opiekować. Jednak na nich Internet się nie kończy. Dostaniesz odpowiedni budżet na testowanie i poszukiwanie innych kanałów pozyskiwania klientów.
Wymagania:
  • Masz przynajmniej dwa lata doświadczenia na stanowisku Performance Marketing Specialist, w trakcie których operowałeś/aś znacznymi budżetami na zagranicznych rynkach. I oczywiście możesz pochwalić się konkretnymi sukcesami, a nie tylko "przepaleniem" gotówki ;),
  • Posiadasz szeroką wiedzę z zakresu kampanii PPC, w tym najlepszych technik optymalizacji, targetowania, ustalania stawek i przenikania się wielu różnych kanałów podczas Customer Journey,
  • Myślisz analitycznie i działasz zadaniowo, jesteś w stanie zestawić ze sobą odpowiednie dane i informacje, a wnioski przekuć w działania,
  • Bardzo dobrze znasz narzędzia takie jak Google Analytics, Google Ads i Facebook Ads,
  • Wciąż się rozwijasz, na bieżąco śledzisz najnowsze trendy i publikacje w zakresie swojej specjalizacji,
  • Biegle władasz angielskim - będziesz w stanie używając tego języka tworząc reklamy i content na Landing Page.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie w wysokości 8000 zł - 14000 zł na B2B (lub ekwiwalent na umowie o pracę),
  • Współpracę z fantastycznym zespołem, w którym każdy jest pasjonatem (lub pasjonatką) tego, czym się zajmuje,
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój globalnego produktu,
  • Nieustanny rozwój: e-booki, szkolenia, wyjazdy na konferencje i ciągłe dzielenie się wiedzą w ramach organizacji,
  • Prywatna opieka medyczna oraz Karta Multisport bez dodatkowych opłat.

Kontakt:

link do aplikowania: KLIKNIJ


Warszawa

praca stała

agencje – reklama / PR / marketing / promocja