drukuj
przekaĹĽ
logo

Publicis Consultants
(Profil firmy)


Account Executive / Senior Account Executive

Publicis Consultants jest agencją doradztwa komunikacyjnego należącą do Publicis Groupe - jednej z największych na świecie sieci komunikacyjnych. 

Zapewniamy strategiczne i kompleksowe doradztwo Public Relations.


Specjalizujemy się w zakresie PR korporacyjnego i produktowego. Prowadzimy także kampanie CSR oraz realizujemy Zintegrowane Kampanie Komunikacyjne oferując przy tym pełne spektrum narzędzi z obszaru PR i e-PR. Doradzamy naszym klientom jak prowadzić działalność biznesową z dbałością o reputację, jak również wspieramy ich w zarządzaniu kryzysowym.

Naszą misją jest budowanie silnych marek oraz długotrwałych relacji biznesowych opartych na zaufaniu, współpracy i skutecznej komunikacji.

Publicis Consultants posiada szerokie doświadczenie komunikacyjne odpowiadając za komunikację znanych światowych marek, jak również na co dzień doradzając przedstawicielom podmiotów różnych sektorów gospodarczych - zarówno prywatnych przedsiębiorstw, jak i instytucji publicznych. Agencja znajduje się w rankingu największych agencji PR prowadzonym przez Związek Firm Public Relations i plasuje się w Top 15.

Dzięki pełnemu wdrożeniu modelu Power of One, Publicis Groupe w Polsce stał się zintegrowaną i spójną wewnętrznie platformą, dającą naszym pracownikom dostęp do wiedzy i innowacyjnych narzędzi komunikacyjnych, a klientom do usług, kompetencji i talentów wspierających ich biznes.

Opis stanowiska

Do Twoich obowiązków należeć będzie:
  • prowadzenie i wsparcie przy projektach z zakresu komunikacji korporacyjnej oraz issue management;
  • realizacja strategii komunikacji dla klientów agencji;
  • bieżąca współpraca z klientem;
  • tworzenie tekstów i materiałów prasowych oraz codzienne kontakty z dziennikarzami;
  • bieżące kontakty z mediami branżowymi, gospodarczymi i ogólnoinformacyjnymi;
  • współpraca z liderami opinii i influencerami;
  • organizacja wydarzeń oraz projektów specjalnych;
  • wsparcie w przygotowywaniu prezentacji i raportów, monitoringów medialnych i audytów komunikacyjnych;
  • przygotowywanie i rozliczanie budżetu projektu;
  • wsparcie w zakresie przygotowywanie prezentacji ofertowych dla potencjalnych klientów agencji.
  Kwalifikacje
  • wykształcenie wyższe;
  • co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie komunikacji (PR/marketing);
  • umiejętność tworzenia profesjonalnych i zrozumiałych tekstów (w języku polskim i angielskim);
  • znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji w Internecie;
  • umiejętność pracy w zespole i dobra komunikacja interpersonalna;
  • kreatywność i umiejętność rozwiązywania problemów;
  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne i organizacyjne;
  • duża samodzielność w działaniu i odpowiedzialność;
  • nastawienie na rozwój oraz doskonalenie własnego warsztatu;
  • zainteresowanie tematami gospodarczymi, w tym związanymi z nowymi technologiami i branżą FMCG oraz znajomość social mediów będą dodatkowym atutem.
Co zyskasz dołączając do Publicis Consultants?
  • Pracę w zgranym i przyjaznym zespole z doświadczonymi konsultantami o wielu specjalizacjach.
  • Możliwość pracy dla znanych, międzynarodowych marek.
  • Nieformalny styl pracy.
  • Dostęp do szerokiej gamy szkoleń, warsztatów i unikalnych narzędzi Publicis Groupe
  • Dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej.

APLIKUJ 
Warszawa

praca stała

agencje – reklama / PR / marketing / promocja